Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Створення графічних додатків в Java. Використання елементів управління AWT

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт про виконання лабораторної роботи
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР    ЗВІТ До виконання лабораторної роботи №5 На тему: “ Створення графічних додатків в Java. Використання елементів управління AWT” З курсу “ Об’єктно-орієнтоване програмування” МЕТА РОБОТИ Метою роботи є придбання навиків програмування графічних додатків Java з використанням елементів управління AWT. КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 3.6. Створення графічних додатків Для створення графічних додатків в Java використовуються фрейми. Фрейм (невидимий в початковий момент) можна створити або конструктором без параметрів public Frame() (без заголовка) або конструктором public Frame(String frameTitle) (із заголовком). Після створення, перед відображенням фрейма на екрані, необхідно задати його розміри і положення на екрані, використовуючи методи public void setSize(int x, int у) public void setLocation(int x, int у) Щоб фрейм став видимим або невидимим, необхідно звернутися до методу public void is Visible(boolean visibility). Стан фрейма (згорнутий або розгорнений) визначається за допомогою властивостей public static final int Frame.ICONIFIED public static final int Frame.NORMAL. Поки фрейм існує (видимий чи ні), він займає частину ресурсів віконної системи, в якій виконується додаток або аплет. Якщо фрейм більше не потрібен, його слід знищити, використовуючи метод public void dispose(), визначений в класі Windows. Поки фрейм існує (видимий чи ні), він займає частину ресурсів віконної системи, в якій виконується додаток або аплет. Якщо фрейм більше не потрібен, його слід знищити, використовуючи метод public void dispose(), визначений в класі Windows. У класі Frame визначені наступні основні методи: public String getTitle() і public void setTitle(String newTitle) - визначення і завдання заголовка, що відображається у верхній частині фрейма; public void setResizable(boolean allowResizing) і public boolean isResizable() - установка або відміна заборони зміни розмірів фрейма і перевірка значення allowResizing; public Image getIconImage() і public void setIconImage(Image image) - визначення і установка значка-зображення для даного фрейма; public int getState() і public void setState(int state) - визначення і установка стану даного фрейма (стан рівний одній з двох констант, приведених вище). Для створення графічного додатку необхідно виконати наступні дії: 1. Оголосити клас в додатку як клас, що розширює клас Frame. 2. Визначити в класі конструктор, в якому повинні бути задані наступні оператори: 2.1. super("ім'я"); - для виклику конструктора класу Frame. 2.2. setSize(ширина, висота); - установка розмірів вікна. 2.3. setLocation(координата-x, координата-y); - установка положення вікна на екрані. 2.4. addWindowListener(this); - додати блок прослуховування вікна з обробкою закриття вікна за допомогою методу windowClosing(), а також (при необхідності) інших методів інтерфейсу WindowListener або класу WindowAdapter; 2.5. setVisible(true); - зробити вікно видимим. У конструкторі можуть бути визначені і інші необхідні дії. 3. Створити в методі main() за допомогою конструктора новий об'єкт класу, що розширює клас Frame і (при необхідності) виконати інші дії. 4. При необхідності виконати первинне промальовування вікна за допомогою методу paint(). Нижче приведений скелет програми - графічного додатку: import java.awt.* ; import java.awt.event.*; public class GraphicApplication extends Frame { ... // Конструктор класу GraphicApplication public GraphicApplication (String frameName) // Виклик конструктора класу Frame super(frameName); // Додавання блоку прослуховування вікна addWindowListener( new WindowAdapter() // Обробка закриття вікна public void windowClosing (WindowEvent e) { // Завершення програми System.exit(0); // Інші методи WindowAdapter ); // Установка розміру фрейма setSize(ширина, ...
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 00:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини